default user-agent

Y P yellow.penguin op edpnet.be
Do Aug 13 16:14:30 UTC 2009

On Thu, Aug 13, 2009 at 02:20:27PM +0200, Jeroen Hendrickx wrote:

> Ik ga volledig akkoord met wat Dieter hier zegt: mensen die nu nog sites aanbieden die alleen voor IE werken zijn te stom om voor de duivel te dansen, dat is waar!

Akkoord; het feit is dat soms die site-aanbieder de overheid zelf is,
dus geld die ook van ons is en zeer slecht besteed is: in dat geval moet je
ze kunnen verplichten zich tot de W3C norm te onderwerpen
maar 't is niet zo (in ons land toch) dat alle overheden systematisch W3C en
openstandaarden-compatible sites, apps online en diensten aanbieden.
Men moet dan toch nog voor de zoveelste keer schrijven en herschrijven
totdat een beetje van ons kritiek en informatie tot hun hersencellen en tot
bij de webmaster terecht komen :-)
Jammer !

Y P