Onderwerp : systeemherstel

Auteur : Henk Schilperoort
E-mail : caravelair4 op hotmail.com
Datum : Vr Sep 19 15:20:15 BST 2008

Hallo Martijn en natuurlijk alle anderen,

Systeemherstel in Windows is je instellingen terugzetten naar een eerdere datum dat alles wel goed werkte, bijvoorbeeld als je een upgrade hebt geinstalleerd en je systeem of bepaalde onderdelen werken niet goed meer, kun je terugzetten op een vorige datum. Probleem bij mij is, van de een op de andere dag na installatie van een upgrade werkt het draadloze internet niet meer. Kan geen verbinding meer maken.Kan trouwens ook geen verbinding maken via een draadje, want dan moet ik allerlei waardes ingeven die ik nooit in mijn router heb gezet.

Grtz Henk

Jouw nieuws en entertainment, vind je op MSN.nl!
http://nl.msn.com/