Microsoft Data Access Components (MDAC)

Ward De Ridder ward.ubuntu op gmail.com
Wo Sep 10 14:29:13 UTC 2008

Sory voor de vrij late reactie,
maar wat ook al eens helpt als er een programma niet werkt is de nieuwste
versie van wine van de officiele site gebruiken, die dat in de pakketlijst
zit doet soms nogal raar (Het programma wordt niet weergegeven in het
panneel enz.)
Hoe je de nieuwste versie van wine gebruikt staat hier uitgelegd:
http://www.winehq.org/site/download-deb
Ik weet niet dat het je probleem oplost, maar kwaad kan het nooit!

Ward De Ridder
leerubuntu.org