oOo3 installeren

Kees Verhagen kever op kevercat.nl
Zo Okt 19 18:22:53 UTC 2008

Hallo,

Gisteren oOo3 gedownload, het debien pakket omdat ik Ubuntu heb en uitgepakt
volgens de beschrijving en vervolgens wilde ik installeren maar nergens een
installatie code gevonden of een installatie pakketje, het enige wat ik zag
waren allemaal *.deb pakketjes. Ik ben niet echt bang uitgevallen dus gewoon
dubbelklikken op een pakketje en afwachten wat er gebeurd. Na wat
foutmeldingen die me verwezen naar de te nemen maatregelen en via de
failsafe methode heb ik het hele pakket geïnstalleerd gekregen met de
diverse icoontjes om de boel op te starten. Waarschijnlijk heb ik ergens
iets gemist maar kan je dit ook op een simpel wijze geïnstalleerd krijgen
onder ubuntu?

Met vriendelijke groet

Kees Verhagen

cid:876062212 op 19092007-21ED