usb stick onleesbaar

De Muynck Christiaan chris_brugge op skynet.be
Wo Okt 15 11:00:12 UTC 2008

Dag iedereen,

Ik heb een opslagstick usb van 8 GB die ik gebruik om mijn persoonlijke
mappen, mijn email adressen op te slaan en te bewaren moest er iets
gebeuren met het besturingssysteem.
Gisteren er mappen opgezet foto's en andere gegevens (persoonlijk).
Werkte normaal.
Vandaag moest ik er iets naar de computer terug zetten maar de computer
herkend wel dat er een stick is aangesloten niet op het bureaublad maar
wel in de het bestand locaties-computer- als USB schijf wanneer ik die
open krijg ik een scherm "kan de locatie niet koppelen".
Wanneer ik dan naar de eigenschappen van deze stick kijk staat er op map
eenvoudig:
type onbekend
grootte onbekend
locatie computer:///
mime type application /octet-stream
gewijzigd onbekend
geopend onbekend

in de map rechten
"de eigenschappen van usb schijf kunnen niet worden bepaald "
Wat moet ik doen om alles usb te laten werken?
Ik gebruik enkel ubuntu 8.04 en heb de computer meerde malen opgestart met en zonder usb stick.
Groetjes Chris