Onderwerp : Browsen met Firefox

Auteur : Ed van Giels
E-mail : ed op vangiels.eu
Datum : Za Okt 18 20:34:33 BST 2008

Beste Ubuntologen,

Onlangs heb ik op mijn Compaq Presario M2071 Laptop Ubuntu HH geļnstalleerd,
allerlei plugins en updates geļnstalleerd, en toch wordt ik ontzettend
verdrietig van de weergave van verschillende Internet-pagina’s.

An sich vind ik Ubuntu er best gelikt uit zien met leuke features, maar
doordat het gebruik van internet (FF) verstoord word door half afgemaakte
pagina’s, waarbij je een plugin moet kiezen voor het afspelen van Flash, swf
en andere multimediabestanden, zit ik er toch aan te denken om af te haken..

Wellicht is er iemand die mij kan vertellen hoe ik Firefox als volwaardig
browser kan laten functioneren, ik hoop het.

Thanx in advance!

Ed