Fujutsi Siemens Amilo Li 1705 met Ubuntu 8.04

sintsixtus sintsixtus op gmail.com
Di Okt 14 18:02:40 UTC 2008

Aleidus Aalderink schreef:
> Martijn,
>
> Helaas moest ik uit noodzaak weer van ubuntu afstappen en ben terug gegaan
> naar Microsoft XP professional. Ook die kon ik niet goed aan de praat
> krijgen met een DELL beamer. Hierna opnieuw een poging gedaan terug te keren
> naar Vista. Dit is nu gelukt en de beamer werkt hiermee.

Ik heb een siemens A1655 en kan ergens met een driver van ATI en een
applicatie mooi scherm1 en schemr2 zetten als
- een kopie van mekaar
- naast mekaar etc met verschillende groottes.

Het pakket is fglrx-control  en bevat een applicatie die ik onder root
(sudo - s en dan paswoord):
amdccccle

Een screendump vind je op:

http://jadria.fr/dual-screen-ubuntu/

Oh wat zijn de Fransen knap: nu al 14 maanden zitten ze met ubuntu op
hun schoot in het Parlement. (1500 exemplaren).

Marc