Wine

Cor van den Berghe cor op vdberghe.nl
Vr mei 23 20:07:08 UTC 2008

Je hebt er verder niets aan, maar ik heb hetzelfde probleem, alleen met de
Hema software. Het schijnt dat dit niet aan het werk te krijgen is omdat
de software ActiveX gebruikt.
Als jij die software onder Wine aan de praat krijgt wil ik heel graag
weten hoe je het gedaan hebt.

Groeten,
Cor van den Berghe