Wine

Joop B. Buker info op joelassist.nl
Vr mei 23 13:09:30 UTC 2008

Alles moet een keer voor het eerst. Dus nu Wine geïnstalleerd.

Probeerde daarna om binnen Wine het foto-upload programma van Albert
Heijn ahFotoservice2.exe (wat ik regelmatig gebruik) te installeren.
Kreeg echter foutmelding: Uitzondering EAccessViolation in
ahFotoservice.exe bij 800003001. Toegangsschending bij adres 800040001.
Lezen van adres 80004001.

Pas na een aantal malen lukte het om de foutmelding weg te klikken.

Daarna kwam er een error-melding die ik helemaal niet wegkreeg. Heb toen
maar afgemeld en opnieuw aangemeld.

Twee vragen:
Is het mogelijk om dat AHfoto programma te gebruiken met Wine? Zo ja wat
doe ik verkeerd?

Wat moet ik doen bij foutvensters die maar niet weg willen?

Dank alvast voor jullie advies

Joop