Onderwerp : Audio

Auteur : Vincent
E-mail : imnotb op gmail.com
Datum : Za Mrt 22 22:21:06 GMT 2008

On 3/22/08, Mayk Backus <mayk at mayk.org> wrote:

> Hoi,
>
> Mijn gok is dat je vmware het probleem is. Je hebt namelijk een virtuele
> geluidskaart.. Daar zal je probleem zitten dat die niet ondersteund is
> of al geclaimd is door je windows.

Het lijkt me onwaarschijnlijk dat dat de reden is als ie het ook niet met
een LiveCD doet.

Hoewel, misschien zou je eens moeten proberen "lspci | grep audio" uit te
voeren vanaf de LiveCD, wellicht dat daar een andere reden is dat het geluid
niet werkt.

Beste is om een dualboot te maken.. werkt het fijnste , en ook voor je
> performance. Nu heb je toch vertraging door windows..
>
> gr
>

> Mayk

Succes,
--