Gnome 2.22 upgrade

Jens Timmerman jens.timmerman op gmail.com
Do Mrt 13 12:49:55 UTC 2008

2008/3/13 Martijn van de Streek <martijn op foodfight.org>:

On Wed, 12 Mar 2008, Rick Stijnman wrote:

> niet
>
> Elke nieuwe versie van Ubuntu heeft de net-nieuwe Gnome er in zitten.
> Volgende release staat gepland voor eind april, de beta voor eind deze
> maand:
>
> https://wiki.ubuntu.com/HardyReleaseSchedule
>
> Martijn
> --
> Sorry isn't an excuse when you do something stupid on purpose.

Om het nog wat duidelijker te maken:
elke 6 maand komt er een nieuwe gnome uit,
ongeveer 1-1.5 maand later komt er een nieuwe ubuntu uit.
Deze zal dus beschikken over de nieuwe gnome.

Om dus over te schakelen op de nieuwste versie van gnome moet je straks (24
april?)
je ubuntu upgraden (of nieuwe install doen)

De oude gnome blijft bij de oude ubuntu, er komen enkel security updates,
geen feature updates, geen updates naar nieuwe versies.

mvg
Jens Timmerman