1 gebroken pakket ontdekt, maar nog niet opgelost.

Vincent imnotb op gmail.com
Wo Mrt 12 21:26:02 UTC 2008

On 3/12/08, d.alleyne op upcmail.nl <d.alleyne op upcmail.nl> wrote:

> Ik hou van eerlijkheid,daar heb ik geen moeite mee.
> Maar zoals ik begrepen heb is de mailinglist bedoelt om mekaar te helpen
> om
> problemen met je computer optelossen.
> Aangezien je nergens telefonisch hulp kan krijgen zoals bij andere
> organisaties.
> Dus waardeer ik de mensen die met geduld andere helpen.
> En als het werkt om mekaar via mail te helpen is dat de beloning voor de
> mensen die dit hebben bedacht.
> Ik vind het een prima idee.
> Alleen ik ben te dom om mijn probleem op te lossen.

Ik zou er nog niet eens problemen mee hebben iemand telefonisch te helpen,
ware het niet dat dat niet veel beter zou gaan dan de mailinglist. Voor dit
probleem moet je echt ter plaatse zijn. Ik denk ook niet dat het erg is
wanneer je niet kunt zeggen "ik heb het geprobeerd", omdat je ook kunt
zeggen "de leden van de Ubuntu-NL mailinglist hebben me aangeraden te
wachten, omdat het anders voor jou wellicht alleen maar moeilijker wordt het
te herstellen".

Hoe dan ook, veel succes!

--
Vincent