Schijf verdeling

Tiemen Ruiten tiemen3r op gmail.com
Di Mrt 4 20:17:27 UTC 2008

Ik heb zelf helemaal geen swap en heb nog nooit het verschil gemerkt.
IMHO is swap alleen handig voor hibernation, zogauw je pc serieus van
swap gebruik gaat maken is het meestal te om een crash te voorkomen. Als
er mensen zijn die een andere nuttige toepassing weten voor een
swap-partitie houd ik me aanbevolen.

Tiemen