Tomboy ( s ) backuppen, naar ander formaat, filetype ? (zonder opmaak tekens)

Vincent imnotb op gmail.com
Di Jun 10 14:15:53 UTC 2008

On 6/10/08, Hein van Helsdingen <heinvanhelsdingen op gmail.com> wrote:

> Hoe kan ik mijn Tomboys goed backuppen.
>
>  1. Als ik een backup maak met de hand van alle Tomboys, dan ben ik erg
> lang bezig.
>
>  2. Als ik een gezamelijke backup maak van de Tomboy-files in
> /home/user/.tomboy  ( .tomboy is een verborgen map dus daar kom ik door in
> de map / home/-eigen naam te zijn , en  Ctrl+h te typen)dan krijg ik
> schrijfsels met opmaak tekens waar ik geen goede office / editor  voor heb
> in mijn Ubuntu 8.04 om die opmaak kwijt te raken, waardoor ik moeilijk te
> lezen tomboys heb.  Dus hier is de vraag welke Office / Editor kan dat
> [...]
Conduit moet dit kunnen: http://www.conduit-project.org/

Overigens, ook al kun je die bestanden in ~/.tomboy niet lezen, het lijkt me
dat je ze wel gewoon kun kopieren naar een andere Ubuntu installatie (weer
in de ~/.tomboy map natuurlijk) en dat ze dan zouden moeten werken. Ik
gebruik het zelf niet dus ik kan het niet testen.

--
Vincent