Opsturen updatepakketten voor kale Ubuntu 8.04 via Email of via ... ?

Hein van Helsdingen heinvanhelsdingen op gmail.com
Di Jun 10 14:12:50 UTC 2008

Het lukt mij nog niet  om zonder internet-aansluiting mijn Ubuntu 8.04 te
updaten. Via 'Nonetdebs.homeip.net' kan ik aan update lijsten komen, maar
 1. ik begrijp daar nog een aantal dingen niet van, en heb daar een aantal
onbeantwoorde vragen staan.
2. het is via een internetcafe heel veel werk.
Wilt iemand mij een update-pakket toesturen voor een kale 8.04 ?
En ik ga ervan uit dat je weet dat je de oorspronkelijke ubuntu 8.04
statusfile kunt vinden, kunt updaten, de update pakketten kunt isoleren, en
dit als Email-bijlage kunt versturen of op een internet-depot kunt plaatsen.
Ik weet dat ik hierbij geen veiligheids-lijn via internet heb maar het lijkt
me beter dan zonder update offline te werken.
Het lijkt mij een goed idee om ergens een plek op internet te hebben voor
een update voor een kale Ubuntu release ( b.v. de 8.04), zodat startenden
met GDebi ( een pakketinstaller in Ubuntu) die offline zijn snel kunnen
updaten. Wie moet ik hiervoor benaderen ?  'Ubuntu.com' ?
Hein