navman s 70

Martijn van de Streek martijn op foodfight.org
Ma Jun 9 06:27:08 UTC 2008

On Sun, 08 Jun 2008, Ward De Ridder wrote:

> Ik kreeg net dit bericht in mijn mailbox, weet iemand een oplossing?

Wat moet er geinstalleerd worden in Ubuntu om met je Navman S70 te
kunnen werken?! Ik neem aan dat dat soort apparaten vrij stand-alone
werken? (ofwel: Wat wil'ie precies met z'n S70 doen?)

Uploaden/downloaden van POIs etc. naar GPS-apparaten kan over het
algemeen het gemakkelijkste met 'gpsbabel' (te installeren via Systeem
-> Beheer -> Synaptic Pakketbeheer).. maar dat is een command-line
applicatie waar je even voor moet gaan zitten (de handleiding is vrij
duidelijk). http://www.gpsbabel.org/ (daar moet je 'm dus niet
downloaden! alleen voor documentatie ! :))