re audio on Medion

Martijn van de Streek martijn op foodfight.org
Za Jul 26 08:08:27 UTC 2008

On Sat, 26 Jul 2008, guido dom wrote:

> Onbegrijpelijk en volgens mij onverdedigbaar dat een latere versie minder
> goed presteert dan een nieuwe versie.

http://bugs.launchpad.net/ubuntu

Regressies als deze horen niet voor te komen, en worden als het goed is
zo snel mogelijk gefixt.

> Het scannerprobleem van enkele versies terug was waarschijnlijk identiek.
>
> Wellicht brengt 8.10 een oplossing maar het blijft ontoelaatbaar en
> onbegrijpeleijk.

De ontwikkelaars van Ubuntu (en van ALSA, de audio-drivers) hebben niet
alle mogelijke hardware om op te testen. Ze vertrouwen erop dat mensen
die de hardware WEL hebben en er gebruik van maken problemen die ze
tegenkomen melden (via de bug-interface van launchpad).