Ubuntu-NL Digest, Volume 44, Nummer 23

H. van Dijk dijkvan op hccnet.nl
Za Jul 19 07:11:17 UTC 2008

On vr, 2008-07-18 at 12:00 +0100, ubuntu-nl-request op lists.ubuntu.com
wrote:
> [...]
Als je automatisch update kun je zolang er een zwarte pijl op je paneel
staat niet downloaden. Je kunt niet gelijktijdig synaptic en bijv,
programma's verwijderen" gebruiken. Kijk met bijvoorbeeld commando top
of met een systeemmonitor welke programma's aktoef zijn als je nog niet
snapt waar de melding vandaam komt.

Hein