Antw.:: Re: homebanking ING en Ubuntu Hardy

YP yellow.penguin op edpnet.be
Ma Jul 7 18:09:06 UTC 2008

On Mon, Jul 07, 2008 at 02:33:26PM +0200, oliver op oliware.be wrote:
> ik weet niet waarom dat bakje dient bij ING, maar hier draai ik ING Homebanking perfect zonder dat bakje.
> Die security module draait perfect onder Ubuntu hardy.
Als je geen software hoeft te installeren, en gewoon net als bij KBC je
bankkaart in een toestel hoeft te steken, en vanop eender welk pc thuis
met Firefox kan bankieren, is dat toch een luxe; ik denk dat die DigiPass
zoiets is, en als je enkel dat nodig hebt is dat voor hem prima en het
gemakkelijkst.
Y P