Voordelen van xserver-xgl buiten Compiz?

Jan Claeys ubuntu op janc.be
Vr Jan 18 13:33:34 UTC 2008

Op donderdag 17-01-2008 om 21:51 uur [tijdzone +0100], schreef Robert
Spanjaard:

> Ik gebruik hem op een notebook met ATI X200 (IIRC), en daarop werkt
> Compiz niet zonder xserver-xgl.

Compiz heeft vziw geen XGL nodig met de open source ati driver, en die
werkt normaal wel met de X200, maar als je de fglrx driver gebruikt heb
je vermoedelijk wel XGL nodig voor compiz.

--
Jan Claeys