Voordelen van xserver-xgl buiten Compiz?

Robert Spanjaard spamtrap op arumes.com
Vr Jan 18 20:48:47 UTC 2008

On Fri, 18 Jan 2008 14:33:34 +0100, Jan Claeys wrote:

> Compiz heeft vziw geen XGL nodig met de open source ati driver, en die
> werkt normaal wel met de X200, maar als je de fglrx driver gebruikt heb
> je vermoedelijk wel XGL nodig voor compiz.

Ik gebruik inderdaad de fglrx driver. Daarmee zijn de grafische effecten
en screensavers al langzaam genoeg. En m'n stroomverbruik is zo natuurlijk
iets lager.

--
Regards, Robert                                      http://www.arumes.com