Re: verwijzing naar niet bestaand bestand in toepassing ¨kantoor¨

Vincent imnotb op gmail.com
Ma Feb 25 09:21:55 UTC 2008

On 25/02/2008, Martijn van de Streek <martijn op foodfight.org> wrote:

> Nooit zo doen.
> Gewoon rechtsklikken op de menubalk en "Menu's bewerken" klikken.

In Xfce kun je daarmee vooralsnog alleen het niet-standaard menu bewerken.
Er wordt wel aan gewerkt, maar ja, het kan nog wel even duren voor er weer
een nieuwe versie is :)

Vincent