Iso-branden

d.alleyne op upcmail.nl d.alleyne op upcmail.nl
Zo Feb 24 20:11:43 UTC 2008

---- grumman <bernardvyncke op gmail.com> schreef:
> ter info: er bestaat ook "Nero linux" :
> http://www.nero.com/eng/linux3.html

Beste Grumman,

bedankt voor de informatie.
ik ga nu proberen mijn computer in orde te maken,
want het geeft weer die foute melding aan, dat ik wat moet gaan doen.

Mijn mail blijft nu vast zitten, dan moet ik mij
afmelde en dan weer aanmelden.
Als ik niets doe kom ik straks mijn mail niet meer in.

Ik denk dat het telang duurt, daarom tekens die waarschuwing.

Vrienden van Ubuntu ik ga wat proberen, als jullie niets van mij horen, dan weten jullie dat ik bezig ben
mijn computer te herstellen, zonder mijn documenten
kwijt te raken natuurlijk.
Ik volg jullie advies.

Op hoop van zegen dat het mij lukt.
Als het niet lukt dan horen jullie het wel.
Dan komt de prof.aanbod.

groetjes,

Dolly