Toepassingen geblokkeerd.

d.alleyne op upcmail.nl d.alleyne op upcmail.nl
Za Feb 23 23:40:24 UTC 2008

---- Jaap Woldringh <jjh.woldringh op planet.nl> schreef:
> [...]

Hier snap ik geen draad van. Heb je of heb je nog niet Ubuntu geïnstalleerd?

Beste Jaap,

ik snap er ook draad van, maar ik weet nu niet wat je bedoelt met heb je ubuntu geinstalleerd of niet.
Bedoel je die nieuwe versie 7.10.
Want die 7.10 had ik al geupdate, maar omdat ik een paar plugins ben gaat installeren,237 of 207 stuks ik weet het niet meer,en heb het vroegtijdig beeindigd, toen is het mis gegaan.
Kan ik toepassingen niet meer openen.

> Dat Toepassingen dan zijn geblokkeerd is erg vreemd.

Dat vind ik ook vreemd, omdat ik die anderen wel kan openen.

> Maar als je Ubuntu hebt geïnstalleerd dan heb je een Ubuntu-CD waarvan je hebt
> geïnstalleerd en hoef je die dus niet meer te branden.

Ik heb die 7.10 gedownload vanuit internet, en toen gekopieeerd naar een iso bestand.
Alleen ik kan het niet installeren, er zijn geen aanwijzingen die ernaar toe leiden.

> Nero is Windows, werkt niet in Linux.

bedankt voor de informatie, weet je welk brandings
programma wel in Linux werkt, en waar kan ik het vinden.
Ik had een paar brandings programmas geinstalleerd,maar die kan ik alleen via Toepassingen bereiken.

> Zie mijn andere mailtje, hoop dat die helder is als glas :)
>
> Aha, nogmaals even: de bootsequence die bedoeld wordt is de bootvolgorde die
> in de BIOS wordt ingesteld, eerst vanaf de CD, dan vanaf de HD, en daarna
> zijn er soms nog andere mogelijkheden als floppy en netwerk en mogelijk ook
> externe schijf.
>
> Dit in tegenstelling tot wat ik in mijn vorige reactie schreef. Sorry :(

Geeft niet,kan gebeuren.

> Omdat standaard eerst vanaf de HD wordt geboot, en die altijd wel wordt
> gevonden, wordt de CD nooit gevonden. Dus moet de volgorde even worden
> gewijzigd.

Dat zal ik misschien proberen, ik ben bang dat het mis gaat, dan ben ik nog verder van huis.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

groetjes,

Dolly