Onderwerp : ik heb een Linux programma

Auteur : d.alleyne op upcmail.nl
E-mail : d.alleyne op upcmail.nl
Datum : Zo Feb 24 01:01:04 GMT 2008

---- Jaap Woldringh <jjh.woldringh op planet.nl>
> [...]

> ik heb het even gezocht). Je moet bijvoorbeeld wel eerst wat voorbereidend
> werk doen, zoals ruimte vrijmaken op je HD bijvoorbeeld, hoe je computer gaat
> heten, wat je naam is waarmee je inlogt (dolly denk ik zo, allemaal kleine
> letters), wat je (moeilijk te raden) wachtwoord zal zijn, bijvoorbeeld
> EMFard7s, denk erom: niet dit wachtwoord gebruiken, die is nu waardeloos
> omdat ik hem nu in dit bericht zet, enzovoort.
>
> Zie voor een uitleg over de installatie:
>
> https://help.ubuntu.com/community/GraphicalInstall
>
> Nu, ik hoop dat ik je hiermee enigszins heb kunnen helpen.

Beste Jaap,

ik heb een Linux programma, nu begrijp ik waarom ik
Nero brand programma niet kan installeren.
Als ik die cd er in doe, komt het brand progamma van Nero op het scherm.
Haal ik die cd weg is het programma van Nero op het scherm ook weg.

Ik heb het wel op naar een iso bestand gekopieerd.
Maar openen om erin te werken gaat niet.
Je hebt veel uit gelegd, of het me lukt het uit te proberen,is nog te bezien.

Ik heb een vraag kan Windows in Linux geinstalleerd worden, en werken ze goed samen.

Met andere woorden, kan je ze apart openen, of is het
zo, of het een of het andere.

Alvast bedankt.

Ik wacht met geduld op jullie reacties.

groetjes,