Backup maken persoonlijke map, Help

d.alleyne op upcmail.nl d.alleyne op upcmail.nl
Wo Feb 20 18:55:32 UTC 2008

Beste Martijn en alle vrienden die deze mail lezen.
Help.

ik heb precies gedaan wat je zei Martijn, een backup maken van mijn persoonlijke map.
ik ben maandag avond mee begonnen.
hij is nog steeds bezig een backup te maken.
met andere woorden hij is al 2 en een halve dag bezig naar de schijf te schrijven.

wat moet ik nu doen.
ik durf het nu niet meer vroegtijdig af te breken.

Moet ik nog geduld hebben en nog een dagen wachten of moet ik het nu afbreken en alles wat ik wilde bewaren kwijt raken, en 7.10 maar weer opnieuw installeren.

al vast bedankt voor jullie reactie.

vriendelijke groeten,

Dolly