Re; Vragen over Dualboot

H. van Dijk dijkvan op hccnet.nl
Vr Feb 8 10:05:44 UTC 2008

On do, 2008-02-07 at 10:25 +0000, ubuntu-nl-request op lists.ubuntu.com
wrote:

> Nu heb ik nog een 40G SDA/ext3 vrij.
> Kan ik deze omzetten naar een NTFS?
Ja, formateren. Maar ik zou verder informeren of Windows niet op de
eerste partie moet en hoe je de door Windows vernielde GRUB weer terug
moet zetten

> Ook de vraag of ik mijn 30G SDA/ext3 kan bereiken vanuit Windows,
> zodat vrouwlief ook gebruik kan maken van de standaard bestanden die
> daar op staan?
In het boek "Probleemloos overstappen op Linux" pag 30, staat de tip:
www.fs-driver.org > download ext2ifs....enz.exe . Koop het boek of zoek
verder op internet of en hoe dit goed werkt.

--
Mijnvriendelijke groeten,
Hein van Dijk