Installatie van programma's

H. van Dijk dijkvan op hccnet.nl
Zo Feb 3 11:27:07 UTC 2008

On za, 2008-02-02 at 12:00 +0000, ubuntu-nl-request op lists.ubuntu.com
wrote:

> beetje

Een troost is misschien het commando "whereis"
Bijvorbeeld:  whereis openoffice
openoffice: /usr/bin/openoffice /etc/openoffice /usr/lib/openoffice /usr/bin/X11/openoffice /usr/share/openoffice /usr/share/man/man1/openoffice.1.gz
De dir .openoffice in je persoonlijke map is daar dus niet bij.

En als je bij synaptic bij msoffice selecteert "helemaal verwijderen" is
het ook helemaal weg. ;-)
 whereis msoffice
msoffice:

--
Met vriendelijke groet,
Hein van Dijk

Verhaaltje: Illegaal gebruik van software doet me aan die winkeliers in een dorp vol vermogende
kleptomanen denken.
De winkeliers prijsden hun spullen extreem hoog en lieten de winkeldieven een tijd lang hun gang gaan.
Enkele jaren later sleepten ze hen voor de rechter en lieten hen alles plus rente en kosten betalen.