Problemen na update naar 7.10

Y P yellow.penguin op edpnet.be
Zo Okt 28 11:33:37 UTC 2007

On Sun, Oct 28, 2007 at 11:26:19AM +0100, Patrick Coeman wrote:
> Hallo,
>
> Na update heb ik volgende problemen:
>
> 1. In Thunderbird kan ik bij het lezen van de mails geen enkele header
> meer lezen. Wie de afzender of wat het onderwerp is staat niet meer in
> de grijze zone boven de tekst is gewoon grijs zondermeer.
>
> 2. Een service, volgens top zou die 'beagled' heten, vreet constant
> 60/90% van het geheugen op en 60 tot 100% van de processor. Heb al in
> synaptic gaan zoekn om die zooi eruit te zwieren maar kan het niet vinden.
>
> Iemand enig idee hoe ik dat kan oplossen?

sorry als het wat radicaal zou gaan klinken, maar er is maar één goede
methode dat blijkbaar veel minder problemen geeft bij het upgraden, nl. het
herinstalleren van je Ubuntu via de Gutsy CD:
een vriend had een Alsa probleem, en hij had zijn data opzij kunnen zetten
en hefet succesvol herinstalleerd, nu heeft ie zelfs een probleem minder met
zijn nvidia 6600 waarvoor hij onder Feisty bijan geen andere resoluties voor
kon kiezen.
Nu ja, niet iedereen kan zomaar de data van zijn/haar HD op zij kunnen
backuppen, hopelijk weten anderen raad met je probleem.

Y P