netwerk hardware-adres 'spoofen' werkt niet onder Feisty

Rick Stijnman rick.stijnman op gmail.com
Vr Okt 12 15:18:36 UTC 2007

Hoi

Dit probleem heb ik al een keer voor een vriend van mij opgelost.
Ik heb even voor je zitten zoeken, ik heb voor me zelf namelijk een mooi
knowlegde baseje opgebouwd.
This will do the trick :

config [interface name] hw ether [new MAC address]

BRON : http://whoozoo.co.uk/mac-spoof-linux.htm#2

Hoop dat je hier mee geholpen bent,

Fijn weekend, ook voor de rest van de mailinglist

Rick Stijnman