ati driver update, films tonen geen beeld meer

WarrenHead warrenhead op gmail.com
Vr mei 25 21:01:34 UTC 2007

Hoi lijst.

Zojuist kwam er een (feisty) update binnen voor oa een nieuwe fglrx driver.
Deze heb ik direct blij geinstalleerd, want ik heb/had problemen met de
oude ati driver. Er was geen changelog vermeld, maar ik nam aan dat
ubuntu zaken test die verspreid worden.

Helaas, als ik nu een film afspeel, dan zie ik het beeld niet meer. De
film speelt wel maar het beeld is zwart.
Met bijvoorbeeld mplayer kies ik altijd het 'xv' video out (vo) apparaat
en dat heeft voorheen prima gewerkt.

Iemand anders ook (al) met dit probleem geconfronteerd?

Groeten, Warren