gthumb - hoe een oudere versie installeren?

YP yellow.penguin op edpnet.be
Za mei 26 08:35:36 UTC 2007

On Thu, May 24, 2007 at 10:34:07PM +0200, Martijn van de Streek wrote:

> In de versie die ik gebruik, op gutsy overigens,

Dat zou een 2.11 zijn?

>zie ik in de
> handleiding het volgende staan:

> Je kunt dus nog steeds netjes links maken in de Web Export-modus.

Dat is toch IMHO een onverantwoorde keuze van de auteur:
iets dat vroeger simpel was moeilijker maken, en mij nog letterlijk zeggen
dat het "voor de beginners is" ... ik kan niet volgen.
Nu ja, als hij zelf zegt dat hij dit gaat fixen vermoed ik dat hij andere
reclamaties over die verandering heeft ontvangen.

YP