Muisprobleem & America's Army vraagjes

Smeers Jean-Paul jpsmeers op yahoo.com
Ma Mrt 26 17:31:45 UTC 2007

Hallo iedereen,

Al jaren wil ik de overstap maken naar linux, nu heb ik eindelijk de ubuntu 6.10 cd besteld.
De start ging eerst moeilijk ik kreeg geen leesbaar beeld , maar dat was snel opgelost door de beeldschermeigenschappen bij het opstarten te veranderen, het volgende kreeg ik niet opgelost n.l. de muis werkte wel maar ik had geen cursor iemand die weet hoe ik dit moet oplossen?
Ook zou ik willen weten of linux geschikt is om online te gamen, ik ben n.l. een liefhebber van America's Army, misschien is er iemand die daar ervaring mee heeft en mij kan vertellen hoe ik dat moet aanpakken?
Hier volgen nog wat gegevens over mijn PC
- AMD Athlon(tm) 64 bit 3500+ processor
-NVIDIA Geforce 6600 GT met 128 MB geheugen
-1 GB intern geheugen
-WD 80 GB harde schijf
Ik sta te popelen om te kunnen starten.

alvast bedankt,
JeePee.

Groetjes,JeePee

Sucker-punch spam with award-winning protection.
 Try the free Yahoo! Mail Beta.