192 MB geheugen

Jan van de Voort janvandevoort op orange.nl
Zo Mrt 25 18:07:04 UTC 2007

Zelfde ervaring als Peter, uiteindelijk kom je bij de wat lichtere
systemen uit bij Xubuntu (daar is overigens, behalve wat keyboard tweaks
voor accenten, en een prullenbak die je zelf moet fabriceren, niks mis
mee).
In mijn ervaring werkt Ubuntu goed vanaf 256 MB werkelijk bruikbaar
geheugen (dus niks eraf gesnoept door video).

Jan

Op zondag 25-03-2007 om 15:46 uur [tijdzone +0200], schreef Peter
Poeliejoe: