192 MB geheugen

Peter Poeliejoe p.poeliejoe op gmail.com
Zo Mrt 25 13:46:46 UTC 2007

Ik heb het geprobeerd op een Dell latitude CPi-A laptop met totaal 192 MB
erin, ook shared VGA, maar geen 64 MB.
Ubuntu doet het wel, maar is niet blij. Xubuntu (met XFCE) werd een stuk
plezieriger om mee te werken.

Peter

Op 25-03-07 heeft Paul van der Vlis <paul op vandervlis.nl> het volgende
geschreven: