192 MB geheugen

Paul van der Vlis paul op vandervlis.nl
Zo Mrt 25 13:36:23 UTC 2007

Hallo,

Onlangs Ubuntu geinstalleerd op een systeem met 256MB geheugen waarvan
64MB in beslag werd genomen door VGA, dus 192 MB over.

Volgens deze info zou dat moeten kunnen:
https://help.ubuntu.com/6.10/ubuntu/installation-guide/i386/memory-disk-requirements.html

Maar mijn ervaring met de gewone CD (dus niet de alternative install) is
dat dit vastloopt.

Ik moet overigens toegeven dat bovengenoemde requirements gaan over
Ubuntu 6.10, en dat ik 6.06 ginstalleerd heb. Van 6.06 vond ik echter
geen installation guide met requirements.

Hebben anderen ervaring met weinig geheugen?

Groet,
Paul.

--
http://www.vandervlis.nl/