Outlook(express) versus Evolution.

André Berkenbosch aberkenbosch op orange.nl
Do Mrt 22 10:36:06 UTC 2007

Op dinsdag 13-03-2007 om 10:39 uur [tijdzone +0100], schreef Jan Claeys:

> Voor sommige mensen is dat misschien voldoende, maar ik kan me inbeelden
> dat anderen wel met een echte groupware-server willen kunnen werken...
> --
> Jan Claeys

Even een reactie.
Ik startte dit onderwerp omdat ik verschillen merkte in de HTML
presentatie van mijn emails. Ik ben inmiddels Thunderbird gaan gebruiken
en dit programma lijkt de HTML-code iets beter te presenteren. Ook het
ophalen en scannen van SPAM gaat stukken sneller met Thunderbird. Graag
zou ik willen weten op welke wijze ik Lightning in Thunderbird kan
integreren. Ik heb hier nog geen ervaring mee en weet niet precies hoe
ik dit moet aanpakken. Kan iemand mij hierbij helpen?

Ik heb op mijn website enkele mailtjes gezet. Er zijn behoorlijke
verschillen tussen HTML van Evolution en die van Thunderbird.
Je zou toch verwachten dat beide programma's zich op de zelfde manier
houden aan de HTML-standaard of afspraken. http://www.drees.wyger.nl
Misschien moeten deze verschillen worden door gegeven aan de makers van
deze programma's?