Mounten van je HD

Amedee Van Gasse amedee op amedee.be
Wo Mrt 14 15:00:58 UTC 2007

On wo, 2007-03-14 at 15:35 +0100, manuela wrote:
> Goeienmiddag
>
> Misschien dat iemand mij kan helpen. Ik ben een absolute leek op
> gebied van hd's en zo dus weet niet hoe i nu verder moet.
>
> Ik heb via een cd ubuntu gedownload en op cd gebrand, en later dus via
> install geinstalleerd. Ik heb gekozen voor dat ubuntu zelf de partitie
> moest indelen, gedeeltelijk dus.... Omdat i windows ER naast heb
> draaien.
>
> Nu ziet hij de gewone mappen dus niet meer waar mijn software opstaat.
> Iemand heeft mij toen geholpen met mount en dat soort dingen maar dat
> [...]
Beste Manuela,

Ik kan je verhaal niet helemaal goed volgen. Tot aan het installeren van
Ubuntu van een cd snap ik je, maar daarna ben je mij kwijt. Kan je eens
uitleggen wat je precies bedoelt met "de gewone mappen waar jouw
software op staat"? Kan je daar eens een héél concreet van geven?

Je kan misschien ook uitleggen wat jouw huidige situatie is, en wat de
situatie is waar je graag naartoe zou willen. Met andere woorden: wat
wil je precies bereiken?

Je spreekt ook van iemand die jou geholpen heeft met mount. Kan je
uitleggen wat die helper exact gedaan heeft? Want nu is het een beetje
in het duister tasten omdat we niet precies weten wat het probleem is.

Sorry dat ik je vragen beantwoord met nieuwe vragen, maar ik wil je goed
kunnen helpen en dan is het belangrijk dat we alletwee over hetzelfde
bezig zijn.

Groetjes,

--
Amedee Van Gasse <amedee op amedee.be>