Mounten van je HD

manuela manuela op data-service.nl
Wo Mrt 14 14:35:32 UTC 2007

Goeienmiddag

Misschien dat iemand mij kan helpen. Ik ben een absolute leek op gebied van
hd's en zo dus weet niet hoe i nu verder moet.

Ik heb via een cd ubuntu gedownload en op cd gebrand, en later dus via
install geinstalleerd. Ik heb gekozen voor dat ubuntu zelf de partitie moest
indelen, gedeeltelijk dus.... Omdat i windows ER naast heb draaien.

Nu ziet hij de gewone mappen dus niet meer waar mijn software opstaat.
Iemand heeft mij toen geholpen met mount en dat soort dingen maar dat heeft
ook niet geholpen. Daar i een leek ben weet i absoluut niet wat ik moet doen
  En i vind het zonde om een format C te moeten doen om toch Linux ER op te
zetten:). Is ER iemand aanwezig die op een simpele manier mij kan uitleggen
wat voor stappen ik  moet ondernemen?

Groetjes
manuela