Outlook(express) versus Evolution.

Amedee Van Gasse amedee op amedee.be
Di Mrt 13 18:32:12 UTC 2007

On Tue, March 13, 2007 18:28, Bart wrote:

> Een van de grote redenen trouwens om voor mij evolution te gebruiken
> is de integratie met gnome-panel (mijn taken en afspraken worden nu
> ook getoond onder de datum en de tijd)

Dit is misschien interessant:
http://amedee.be/blog/evolution_syncen_met_syncevolution_en_scheduleworld
Da's een vertaling die ik voor mezelf gemaakt heb van een andere site.
Vooral voor als ik ooit eens moet herinstalleren, dan weet ik het te
vinden. :)

Ik sync nu in 2 richingen tussen Evolution en Google agenda. Volgende
todo: syncen met m'n Nokia. (maar dan moeten de kernel developers eerst
die bluetooth bug fixen.

--
Amedee