Outlook(express) versus Evolution.

Bart bratdaking op gmail.com
Di Mrt 13 17:28:57 UTC 2007

Op 11-03-07 heeft Siegfried De Bie<s.de.bie op gmail.com> het volgende geschreven:
> Er is inderdaad een instelling voor, om de plaatjes wel te laten zien.
> Ik zit nu momenteel op een pc zonder evolution dus kan niet juist zeggen waar.
> Ik gebruik de optie dat alleen de plaatjes worden getoond van de
> afzenders die in mijn adresboek staan.  Lijkt mij een redelijke
> beveiliging.

Plaatjes in evolution kun je zichtbaar maken met de volgende
toetscombinatie: ctrl+I
Moet wel voor elk mailtje los gedaan worden (alhoewel eenmaal
gedownloade afbeeldingen in het vervolg automatisch getoond worden).
Er is vast een instelling om dit automatisch te doen, maar dat raad ik
sowieso om veiligheidsredenen af te doen.
Een van de grote redenen trouwens om voor mij evolution te gebruiken
is de integratie met gnome-panel (mijn taken en afspraken worden nu
ook getoond onder de datum en de tijd) en de compatibiliteit met
microsoft exchange servers (die is afentoe instabiel, maar al een
ruime tijd gaat het heel goed, in ieder geval is er nog nooit een
mailtje kwijt geraakt en daar gaat het om). Dat laatste is bij mijn
weten niet beschikbaar op thunderbird.

Groet,
Bart