verschillende resoluties: die vanop CD, en die na

Dirk Desmet desmet.dga op telenet.be
Ma Jun 25 16:40:32 UTC 2007

 Ja ik weet het ook wel hoor, Ubuntu heeft heel wat troeven in huis.  Maar
het niet kunnen draadloos gaan met laptop vond ik toch wel reden genoeg om
terug over te schakelen op Microsoft.  Achteraf gezien was dit blijkbaar een
gevolg van die Nvidia kaart.  Jammer, maar zal het de evolutie met heel
grote belangstelling blijven volgen hoor, en dan stap ik ook wel terug over.

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: ubuntu-nl-bounces op lists.ubuntu.com
[mailto:ubuntu-nl-bounces op lists.ubuntu.com] Namens
ubuntu-nl-request op lists.ubuntu.com
Verzonden: maandag 25 juni 2007 13:00
Aan: ubuntu-nl op lists.ubuntu.com
Onderwerp: ubuntu-nl Digest, Volume 31, Nummer 46

Stuur ubuntu-nl mailinglijst inschrijving naar
	ubuntu-nl op lists.ubuntu.com

Om lid te worden of uit te schrijven via internet, bezoek
of, via e-mail, stuur een bericht met als onderwerp of tekst het woord
'help' naar
	ubuntu-nl-request op lists.ubuntu.com

Je kan de persoon die de lijst bijhoudt bereiken op
	ubuntu-nl-owner op lists.ubuntu.com

Als je een bericht beantwoord (reply) bewerk dan je onderwerp regel zo dat
het meer specifiek is dan "Re: Contents of ubuntu-nl digest..."

Onderwerpen van vandaag:

   1. Re: verschillende resoluties: die vanop CD, en die na (YP)
   2. Re: verschillende resoluties: die vanop CD, en die na (YP)
   3. correctie Was:Re:verschillende resoluties: die vanop CD, en
      die na (Y P)
   4. Re: correctie Was:Re:verschillende resoluties: die vanop CD,
      en die na (Leonard Levering)

Message: 1