correctie Was:Re:verschillende resoluties: die vanop CD, en die na

Y P yellow.penguin op edpnet.be
Zo Jun 24 17:12:47 UTC 2007

Correctie:

On Thu, Jun 21, 2007 at 12:35:03PM +0200, Jan Claeys wrote:
> Op woensdag 20-06-2007 om 18:49 uur [tijdzone +0200], schreef Dirk
> Desmet:
>
> Als je Ubuntu gebruikt, kijk dan eens in
> Systeem --> Beheer --> Beperkt ondersteunde stuurprogramma's
> of de binaire nvidia driver gebruikt wordt of niet?

Ik heb zopas extra info ingewonnen bij die persoon:
- nee hij gebruikt dus de nvidia driver niet,
- maar het belangrijkste is, en dit is de correctie, dat hij tijdens de
installatieprocedure die hoge 1280 resolutie aankan, en hij ziet alles
verkleinen, dus niet tijdens live sessie van CD, maar wel tijdens
installatie;
dat doet dan vermoeden dat het OK is,
wel nee, na herstarten klopt het weer niet en is hij op 1024 en kan hij
gewoon niet hoger.

YP