verschillende resoluties: die vanop CD, en die na

YP yellow.penguin op edpnet.be
Zo Jun 24 16:43:25 UTC 2007

On Thu, Jun 21, 2007 at 12:35:03PM +0200, Jan Claeys wrote:
> Op woensdag 20-06-2007 om 18:49 uur [tijdzone +0200], schreef Dirk
> Desmet:
>
> Als je Ubuntu gebruikt, kijk dan eens in
> Systeem --> Beheer --> Beperkt ondersteunde stuurprogramma's
> of de binaire nvidia driver gebruikt wordt of niet?

Het is omdat de door Ubuntu aangeboden nVidia driver voor problemen zorgde
dat mijn maat opnieuw Ubuntu is gaan herinstalleren;
maar het helpt niet:
onder CD, live, kan hij tot 1280x1024 optrekken, eens geïnstalleerd nooit
meer; zo kan je het samenvatten.
(mon = Acer AL1951, videokaart = nVidia 6600)

YP