vraag over : gvim - dev/hda1 - pop3 - man command.

Herman hermanhart op versatel.nl
Vr Jun 8 12:06:11 UTC 2007

Best allemaal,

Ik heb vim geinstalleerd, maar kan hem nergens vinden ??, wie weet raad.

Na een herstart stopte de herstart met de mededeling dat de;
	dev/hda1 30 times was mounted withoud checked
en er volgde een geforceerde check. Wie heeft hier een newbie verklaring
voor.

Ik heb ook het programma om mijn pop3 mail op de server te bekijken
geinstalleerd, ook dat kan ik niet vinden ? Wie weet waar dat zit.

Als ik in het terminalvenster de opdracht - man optie - invoer dan krijg
ik netjes te zien wat het inhoud, maar dan kom ik er niet meer uit
zonder het venster te sluiten of ctrl-z, hoe komt dat ?

Alvast bedankt
Herman.