Evolution leren spam te herkennen

Jan Claeys ubuntu op janc.be
Wo Jun 6 22:44:44 UTC 2007

Op woensdag 06-06-2007 om 22:16 uur [tijdzone +0200], schreef Amedee Van
Gasse:
> Op woensdag 06-06-2007 om 17:01 uur [tijdzone +0200], schreef Jan
> Claeys:

> Daar ben ik het, met alle respect, niet mee eens.

Of je het daar mee eens bent of niet is niet echt relevant, tenzij je
van plan bent om de werking van Evolution aan te passen...   ;-)

(Ik denk trouwens dat 2 verschillende bayesiaanse spamfilters tegelijk
proberen gebruiken werkelijk echt geen goed idee is.)

--
Jan Claeys