scannen

Jaap Woldringh jjh.woldringh op planet.nl
Do Jul 12 11:05:38 UTC 2007

Op donderdag 12 juli 2007, schreef guido dom:
> Hallo iedereen
>
> Ik vraag me af waarom mijn scanner niet werkt (= wel herkend, maar alleen
> zwart beeld gevend) in Ubuntu 7.07 en wel (out of the box) in de meest
> recent live cd versie van Dreamlinux?
>
> Heeft ieland daarop een zinnig antwoord?

Welke scanner?

De ene scanner doet het wel (min of meer) in Linux, en de andere niet.
Raar is het wel dat jouw scanner het wel doet in Dreamlinux en niet in een
andere versie van Linux, zoals Ubuntu.

Heb je al gegoogled (op scannernaam, linux)?

Jaap