umtsmon

Mark Veenstra mark op woonschippax.nl
Do Jul 12 14:43:14 UTC 2007

Hallo mensen,

Het zal aan mijn ontwetendheid liggen, maar ik krijg mijn Novatel U630
kaart niet aan de praat onder Ubuntu? Zijn er mensen die het wel lukt of
is gelukt en die mij een handleiding of iets dergelijks kunnen
verschaffen? Heb gezocht op internet en verschillende dingen geprobeerd
maar zonder succes. Helaas is op de Wiki pagina van Ubuntu ook nog
weinig te vinden over UMTS.

Weet daarnaast iemand of er binnenkort in volgende releases planning
zitten voor betere ondersteuning van UMTS?

Mark