vraag beeldbewerkingssoftware

Martijn van de Streek martijn op foodfight.org
Di Jan 30 14:44:54 UTC 2007

On Tue, 30 Jan 2007, Emiel de Jong wrote:

> Kan ik op  Ubuntu ook werken met photoshop elements?

Je zou het kunnen proberen met 'wine' te draaien, maar ik denk niet dat
dat optimaal gaat werken.

Je zou wel 'The GIMP' eens kunnen proberen, die staat standaard
geinstalleerd op een Ubuntu-systeem (of anders kun je 'm heel makkelijk
installeren via Toepassingen -> Installeren... in het menu).