VPN

rowan Bloemhof bloemhofster op gmail.com
Vr Jan 19 06:44:22 UTC 2007

porbeer is iplaats van vpn vnc dat is de grafische versie van vpn wordt goed
onder linux en windows  kijk anders is
hier<http://www.google.nl/search?hl=nl&client=firefox&rls=org.mozilla:nl:unofficial&hs=0US&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=vnc+for+linux&spell=1>

rowanb